10 Ocak 2011 Pazartesi

Shanghai Vs Fujian

Gecen yil hepbirlikte Shanghai - Pekin futbol macina gitmistik. Mert kucuktu ve cok birsey anlamamisti tabii. Hatta macta uyuyakalmisti :)

Kursat, "Biz pazar gunu basket macina gidicez" dediginde Mert'in ne yapacagini cok merak ettim dogrusu. Baba ogul hazirlandilar ve maca gittiler. Kursat'tan mac sirasinda fotograf gondermesini ozellikle rica ettim. Hem cok merak ediyordum Mert'in ne yaptigini hem de burada sizlerle paylasmak istedim.

Fotograflar asagida ama detaylar burada. Bizimki eve geldiginde cok mutluydu. Elinde oyuncak bir cekic. Ben ayakkabisini cikartmaya calisirken bol bol civi cakti kafama. Nereye gittiklerini sordugumda basladi kendi kendine basketbolu anlatmaya, eller havada basket atiyor "anniii, anniii" diyip bana gosteriyor neler yaptigini. Tekrar gitmek istiyor musun diye sordugumda gulerek kafasini salladi asagi yukariya.

Baba ogul ilk basket maclariydi ve devami da gelecek gibi :)




1 yorum: