19 Ocak 2011 Çarşamba

7/24 oyun oynamak :)

23 Aralik 2008'de dunyaya geldiginde Mert oyuncak gibiydi, minicik. :)

Zamanla oyuncakliktan cikip minik adam olmaya ve oyuncak sevmeye basladi. Cingiraklar ve dis kasima oyuncaklari ile baslayan tutkusu toplar, kutular, oyun hamuru, kitaplar, balonlar vb bircok oyuncakla artarak devam ediyor.

Ama Mert'in her zaman en gozde oyuncagi arabalari. Tahmin edersenizki evde onlarca var. Kirmizi araba, polis arabasi, ambulans, itfaiye, uzaktan kumandali araba, cekici,tank vs derken yerler mayin tarlasina donuyor bir anda.

Mert son aylarda oyuncaklarini birlestirip oynamaya basladi. Soyle ki; legolardan kaleler, kopruler yapiyoruz, uzerine kupleri yerlestiriyoruz. Icine arabalar koyuyoruz veya altindan arabalarini geciriyoruz. Tabii bu asamada kaleler, kopruler onlarca kere yikiliyor ve biz yeni bastan yapiyoruz.  

Lego icin favori oyun arkadasi babasi. Cunku babasi ona Legolardan ucak, araba, rakamlar vb bircok sey yapiyor. Babasi olmadigi zaman benim yapmami istiyor ama bende o kadar beceri yok tabii ki :) 

Son zamanlarda evdeki puzzlelarin Mert'e kolay gelmeye basladigini farkettim. Cocuk pazarina gittim ve ona buyuk boy, bol parcali bir puzzle aldim. Simdilik zorlaniyor, benden yardim istiyor. Eminimki kisa sure sonra o puzzle da ezberlenecek ve bana yine pazar yollari gozukecek.

Kirmizi, sari, yesil, siyah, mavi... Ve tabii ki Mert'in vazgecilmezleriden biri kalemler, rengarenk pastel kalemler, gazli boyalar... Kagit, duvar, koltuk... boyanacak yer farketmez amac resim yapmak :)

Simdi sira resimlerde...







Puzzle basariyla tamamlandi. Mutluluk pozu :)



Legolar, kupler ustuste!!!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder