20 Ocak 2011 Perşembe

Bu sabah Shanghai...

Bugun bembeyaz bir sabaha uyandik Shanghai'da.

Dun hava yine hergunku gibiydi. Kar yagacagina dair hicbir belirti, haber yoktu. O yuzden bu sabah uyanipta heryeri bembeyaz gorunce cok sasirdik. Gecen ayda kar yagmisti ama bugunku kadar tutmamisti ve bugunku kadar lapa lapa degildi kar yagisi.

Hemen kahvaltimizi yaptik ve okula gitmek icin hazirlandik Mert'le. Ben yine de gidisimizi garantiye almak icin okuldan gonderilen bir mesaj veya e-mail olup olmadigini kontrol ettim. Herhangi bir uyari olmadigini gorunce hemen disari attik kendimizi. 

Gerci Istanbul'u ve okul zamanlarimi dusunursek bugunku kar yagisi hicbirseydi. Ayazaga Isik Lisesi'nin onunun Uludag'a benzedigi zamanlari hatirliyorum. Servisimiz Maslak'ta kardan ileryemiyor biz elimizde cantalar, kara bata cika okula gidiyoruz. Okula variyoruz ve guzel haber "Okul tatil!" :)

Shanghai ve Shanghaililar kar yagisina alisik olmadigi icin, gecen 3 yil icerisinde bende Shanghai'li oldugum icin ister istemez "Acaba?" gecti aklimdan. Acaba okula gidebilir miyiz? Daha da yogunlasirsa oglen Mert' okuldan almaya gidebilir miyim? gibi soru isaretleri dolu cumleler.

Neyse... nerede kalmistik :) Hemen disari ciktik. (Hemen dedigime bakmayin Mert'i, montunu ve ayakkabisini giymeye ikna etmem en az 5 dakika. Malum o kaciyor ben kovaliyorum :) )  

Apartmanin kapisinda Shu Shu'muz (Xiao Lin) bizi kar toplari ile karsiladi :) Mert ilk anda anlayamadi ne oldugunu. Kartopu yapip verdim ona. Ya soguklugundan ya da ilk kez karla tanismanin saskinligindan hemen elinden atti. Ikinci kartopunu verdigimde olayi anlamisti ve hemen Shu Shu'ya dogru firlatti. Tabii kahkahalar icinde.

Asagida ikimizin oldugu fotograf Mert'in karla ilk tanisma resmi :) Gerisi bizim balkondan karli Shanghai sabahi...







1 yorum: