12 Ocak 2011 Çarşamba

Da Gu Road - Shanghai

Hep biz, hep biz :) Birazda cevremiz...

Yasadigimiz sokaktaki pazara gittim bugun. Bu sefer alisverise degil fotograf cekmeye.
Taze sebze, meyve, et, balik urunleri, yumurta, pirinc, sut ve bircok sey mevcut.

Ben, sebze ve meyveleri buradan aliyorum. Gerisi supermarketten :)

Esnafin bir kismiyla ahbap oldugumuz icin uzunca bir zamandan sonra beni elimde fotograf makinasiyla gorunce sasirdilar.

Ben fotograf cekerken alisveris yapanlar yanima gelip devamli soru sordular. Meslegim ne, nereliyim, bu baliklardan Turkiye'de var mi, niye fotograf cekiyorum ve daha anlayamadigim bircok soru.

Fotograf konusunda sadece tavukcu nazli cikti. 5-6 dakikadan sonra sonra beni kovaladi. Onca engele ragmen 1,5 saatte 500 civarinda fotograf cektim.

Bunlar sizin icin sectiklerim...

Mert'i okuldan almaya gidecegim icin meyve kismina vaktim kalmadi. Onlar da artik bir baska sefere.









Double happiness :)





 Cinlilerin vazgecilmezi yesil cay




                                     
 Noodle























 Sekerci


Donmus etler




 Tavuk ayaklari






 Secmeceee...


 Hersey tartilir...



































4 yorum:

  1. Göksu sayfa çok güzel olmuş resimlerde harika belgesel kanalı gibi :) benim son halim nasıl ama

    YanıtlaSil
  2. Muhtesem!!! Biyik cok acmis seni. Yeni sac kesimine de bayildim :)))

    YanıtlaSil
  3. kuzencim süper hepsi,izindeyim :)

    YanıtlaSil