17 Ocak 2011 Pazartesi

Elmali kurabiye

Mert'in son zamanlardaki gozdesi "Elmali kurabiye"

Mertce "Apple". Sabah, ogle, aksam gunun herhangi bir saatinde "Anniiiii appleee" dediginde anliyorum ne istedigini :)

Goruntusu muhtesem ama tadi goruntusunden de muhtesem. Mert'in dogumu icin dedeler ve neneler geldiginde Hediye annem yapmisti bu nefis elmali  kurabiyeleri. Misafirlere bol bol ikram etmistik. Cok begenilen kurabiyelerden ben de basucuma koyup geceleri Mert'i emzirirken tabak bitene kadar yerdim. Anlayacaginiz Mert dogdugundan beri bu kurabiyelerin tutkunu :)

Gecen gun yine mutfaktaydim taze kurabiyeler icin. Bu sefer kurabiyelerin fotografini cekip sizlerle paylasmak istedim. Tam o sirada Mert geldi ve kurabiyelerin tadina bir bir bakti.

Fotograflari asagida. Hem Mert'in hem de kurabiyelerin :)









2 yorum:

  1. Kuzummmmmmmm afiyet olsun, gerçekten babaanenin elmalı kurabiyesi çok lezzetli, annende inanıyorum (görüntüsünden de belli) çok güzel yapıyor:)) Ellerine sağlık annesi:))

    YanıtlaSil
  2. ayyy ben de tarifini istiyorum yüttfeeeenn :))

    YanıtlaSil