21 Ocak 2011 Cuma

Hoscakal Kaplan, Hosgeldin Tavsan!!! :)

Cin'de Kaplan yili bitmek uzere. 3 Subat'ta Tavsan yili baslayacak :)

Mert'in okulunda da bugun yeni yil partisi vardi.

Ilk once okulun spor salonunda tum ogrenciler ve veliler biraraya geldik. Yiyecek ve icecek esliginde sohbet ettik. (Cocuklar izin verdigi surece :) ) Mert, Cin mantisi yedi bol bol yaninda da muz :)

Daha sonra sinifa ciktik. Ogretmenleri Cince sarkilar soyleyip dans ettiler ve Tavsan yilini anlattilar. Sonra cocuklar boyama yapti, oyun hamuru ve diger oyuncaklar ile oynadilar arkasindan ogle yemegi ve eve donus.

Cin'de ikramiyeler, dugunlerde verilen paralar, vb kirmizi zarf icerisinde veriliyor. Adet boyle. Ogretmenleri de Mert'e ve tum cocuklara bugun kirmizi zarf verdi. Icerisinde ne mi vardi??? Tabii ki cikolata :)


Tabaklarimiz bos, karnimiz ac, bekliyoruz :)


Cin mantisini cok sevdim. Yaninda muz ve mandalina yedim.





Ogretmenlerimiz sarki soyleyip dans etti bizlerle.


Resim yapmayi cok seviyorum :)





Bunlar cok buyuk legolar. Evdeki legolarim daha kucuk.


Oyun hamurlarini makasla kesip sekil verdik.



Bu hafta okulda yaptigim resmim.


Hosgeldin Tavsan yili! Biliyor musunuz benim sinifimin adi da "Tavsan"
   
                          

O kadar cok aktivite vardi ki bugun, cok yoruldum. Yolda uyuyakaldim... Ama uyurken bile cikolatali kirmizi zarfimi elimden birakmadim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder