5 Mayıs 2011 Perşembe

Iyi ki dogdunuz Nehir & Kaan!!!

Arkadaslarim Nehir ve Kaan'in 3. yas dogumgunu partisine gittim bu hafta.

Onlar ayni sinifta olduklari icin sinif arkadaslari vardi ve ben tabii :) Pizza Marzano'daydik hepbirklikte. Ilk once kizlara manikur yapildi. Bir abla butun kizlarin tirnaklarina oje surdu. Biz erkeklerde saskin gozlerle izledik. :)

Sonra hepimize asci onlugu ve sapkasi giydirdiler ve pizza hamurlari verdiler. Ilk once babates (domates) sosu koydular hamurlarimizin uzerine. Annelerimizinde yardimiyla sosu pizza hamurumuza guzelce yaydik. Sonra masaya mushroom (mantar), babates, zeytin ve chicken (tavuk) getirdiler. Biz istedigimiz kadar butun malzemelerden pizzamiza koyduk. Ben hem pizzama koydum hem de arada babates ve zeytin yedim tabii :) Sonra ablalar pizzalarimizi aldilar pisirmeye goturduler bizde oyuna daldik.  Bir baktik manikurcu ablanin onunde birsuru dovme. Kizlar dovme yaptiriyor. Yanindada yuz boyayan bir abi vardi. Annemin israrlarina ragmen ben ne dovme yaptirdim ne de yuzumu boyattim. Carsi yuz boyamaya ve dovmeye karsi!!! :)

Sonra pizzalarimiz geldi. Sicacik ve citir citir! Bir guzel yedik pizzalarimizi. Arkasindanda dogumgunu pastasi geldi. En cok sevdigimden, chocolate cake (cikolatali pasta). Annem yine pasta keyfime karismadi. Sonucu asagida :)))

Sonra hepimiz disariya ciktik. Yedigimiz enfes yemekleri eritmek icin bol bol kostuk. Sus havuzuna koparttigimiz cicekleri, balonlari atip eglendik. Kaan ve Nehir'in arkadaslaryla ilk kez tanismama ragmen cok eglendim, cok guldum.

Iyi ki dogdunuz Kaan ve Nehir! Dogum gununuz kutlu olsun!

Sevgiler,

Mert


                                          Pizzamin hamurunu duzelltim :)


Kaan ve Nehir'de pizza yaptilar


Annelerimiz yardimci oldu bize



Pizzalarimiza sevdigimiz malzemeleri koyduk


Sonra afiyetle yedik :)



Nehir cok guzel olmus degil mi? :)


Ve sira da chocolate cake :)




2 yorum:

  1. inşallah eylül'deki Emre'nin doğumgününe yetişebilirsin küçük Merto :)

    YanıtlaSil
  2. insallah Merve teyzecim :)

    YanıtlaSil