15 Nisan 2011 Cuma

Turkiye seyahatimiz

Hep annem yaziyor bu seferde ben anlatmak istedim yasadiklarimizi.

Gecen ay annemle Turkiye'ye gittik. 11 saat 15 dakika surdu yolculugumuz. Ucakta annemi hic uzmedim. :) Sabahin erken saatinde ananemle dedem karsiladilar bizi. Dogru onlarin evine gittik. Guzel bir kahvalti ardindan ogle uykusu derken Turkiye seyahatimiz basladi.

Ilk once Berenle Asularda bulustuk. Asunun lezzetli yemeklerinden yedik, oyunlar oynadik. O benim arabalarimla oynadi ben de onun oyuncaklariyla. :) Keci teyzemi pardon Burcu teyzemi yazin gorememistim bu sefer onu da gordum. Hatta Burak dayim da geldi. Beni herkes cok buyumus buldu. Beren'le bir kerede ananemlerde bulustuk. Seniz teyzemle birlikte geldikler. Oyunlar oynadik ve Bicir'i devamli rahatsiz ettik :)

Hava guzel oldukca dedemle ananem beni parka cikardi. En cok donen kaydiraktan kaymayi sevdim. Salincaga binince biraz korktum. Shanghai'da gittigim parkta salincak yok. Gecen yilda Turkiye'de salincaga binmisim ama hatirlamiyorum tabii cok kucuktum.

Sonra Can dayimlara gittik. Annem dayi diyor diye ben de dayi diyorum ona :) Mufide yengemin hazirladigi enfes kahvaltidan sonra dayimla bir suru oyun oynadik. Arada gizli gizli Caner abimin oyuncaklariyla da oynadim. Sakin duymasin :)

Sonra babam Turkiye'ye geldi annemin dogumgununu kutladik. Bu yil annem 3 kere dogumgunu kutladi. Anlayacaginiz cok pasta yedim cooook :)

Haftasonu annem ve babamla Ankara'ya dedemlerin evine gittik. Ela, Efe ve Hande yengem de geldi. Amcam is seyahatindeydi, onu goremedim :( Kuzenlerimle butun gun birlikteydik. Babanem bize cok guzel yemekler yapti. Ben hem yedim hem de Ela'ya yedirdim. 3 kuzen evin icine sigmadik, disariya tastik. Hatta Selo amcamizin dukkanini basip lolipoplara saldirdik :) Dedem bizi yeni acilan pet shop'a goturdu. Bir suru kedi, kopek, ordek, tavsan gordum.

Bir sonraki sabah kahvaltida Goksu golune gittik. Kocaman bir gol, cevresinde bir suru oyuncak dolu kafeler var. Biz kuzenler cok eglendik. Kaydiraktan kaydik, oyunlar oynadik, cimlerde kosturduk ve tabii kahvaltimizi yaptik. 

Kisa suren seyahatimizden sonra Istanbul'a donduk. Arda abimi ve Emre'yi gormeye gittik. Annemler Merve teyzem ve Ercan amcamla sohbet ederken ben Arda abimin odasindaki arabalari kesfettim, onlarla oynadik.

Annem bana hep Aras'tan bahsediyordu. Annem gormustu onu bebekken ama ben uyuyordum, gidememistim. Bu sefer Aras bize geldi. Yaninda da birsuru de guzel abla geldi. Annemin cocukluk arkadaslariymis. Bol bol sohbet ettiler, gulduler. Biz de Aras'la yaramazlik yapip, oyuncaklarla oynadik. Cok da iyi anlastik.

Ne guzel Turkiye'de de bir suru arkadasim var :)

Annemle ananem beni alisveris merkezine goturdu. Icinde birsuru buyuk oyuncaklar olan bir yer. Gorunce "vvaaauuvvv" dedim hemen. Cesit cesit arabalar, ucaklar, gemiler, motorsikletler, trenler ve daha neler neler. Hepsine binmek istedim. Annem para attikca hareket ediyorlardi. Bazilarindan cok korktum. En cok da ucaktan. O kadar ucmus olmama ragmen o kucuk ucagi cok sevemedim.

Turkiye tatilim cok guzel gecti. Yazi iple cekiyorum yine bu guzellikleri yasamak icin.

Turkiye'de bircok yeni kelime ogrendim. Mesela ben "egg" diyordum ama Turkcesi "mumurta"ymis. Ben "mei you" biliyorum bir baktim herkes "yok" diyor. Sonra "makarna"yi da ogrendim.

Dedem araba kullanirken arkada koltugumdan "dede vavas" diye bagirdim hep :) Meger dedem zaten vavas gidiyormus, beni sallayan yollardaki cukurlarmis.

En onemli detayi anlatmadim size. Dedemle, ananem Is Bankasi kumbayasi aldilar bana. Kumbayaya paya atiliyormus. Ben de hergun 3-4 kere elimde kumbayamla evde dolasip dedemlerden para alip kumpayama attim. 2 hafta sonra kumbayam o kadar agirlastiki tasiyamaz oldum :) Cok dolu oldugu icin payalar kumbayama girmemeye basladi. Kumpayami alip hemen bankaya gittik. Anahtari bankaci ablalardaymis. Ablalar payalarimi saydilar. 85 liram olmus. Acaba cok paya mi? Bilmiyorum. Kac tane lolipop alabilirim?

Cok guzel bir seyahatti. Annemde hep fotograflarimi cekti benim. Benden simdilik bu kadar. Yakinda yeni maceralarimla gorusmek uzere.

Sevgiler,

Mert


                                       Bakiiiin ucakta ne kadar usluyum :)  


Fistiklar yanimda :)


Berenle bol bol oyun oynadik



Ben bu salincak isine pek alisamadim :(


Yasasin kaydirak!!! :)






Tahterevalliye duz de binerim ters de. Kime ne! :)



Dayimlarda :)


Annemin dogumgununu kutladik :) Av lav yu mommy!!!


Mum uflemeyi ve pasta kesmeyi cok seviyorum :)


Herkes poz veriyor ben ise mumlari ufleme derdindeyim :)


Ela'yla muzik calismalarimiz :) 


Bol bol da oyun oynadik


Ela'yi ellerimle besledim. Bir Ela'ya bir bana :)


Yine koltukta at binip cok eglendik :) Deh dehhh!!!



Kahvaltimizi yapip oyuna daldik



Gol kenarinda babamla yuruduk



Efe ve Ela'yla cimlerde kostuk, yuvarlandik :)



Yorulduk babanemle yengemin yaninda dinlendik. Sadece 10 saniye tabi :)


Yeni bir cocuk parki kesfettik ve uzaktan orayi izledik :)


Arda abimlerdeyiz :)


Aras'la birlikte guzel teyzelerle fotograf cektirdik :)




Iste buyuk oyuncaklarin dunyasi! :) 


Kaptan oldum


Ucak kullandim


Annemi yeni arabamla gezdirdim ;)


Beyaz atli prens oldum :)



Anneeeee ayaklarim niye pedallara yetis miyor?


F1'in yeni sampiyonu ben olacagim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder