12 Ocak 2013 Cumartesi

Yine yeniden Türkiye!

Kürşat'ın 40, Mert'imizin 4. yaş gününü kutlamak ve tabii ki sevdiklerimizle yeni yıla girmek için yine Türkiye'ye gittik.

Bembeyaz bir İstanbul bizi karşıladı. Mert 2 gün boyunca kartopu oynamanın ve kardan adam yapmanın keyfini çıkarttı. Ben de hem dostlarımla keyifli vakit geçirme imkanı buldum hem de beni bekleyen işleri halletim.





Keyfimiz yerinde :)





Evde ilk önce Kürşat'ın yaşgününü kutladık. Sonra da Mert'in 4. yaşgününü. Mert yine favori çizgi filmi olan McQueen'in oyuncak yağmuruna tutuldu :)







Kürşat, Ercan ve Arda'nın 40. yaşgünlerini de keyifli bir partiyle kutladık. Merve ve Esma ile beylere süprizlerle dolu bir gece yaşattık.


Doğumgünü çocukları

40 & Naughty :)




İYİ Kİ DOĞDUN SEVGİLİM! SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!


Doğumgünü partisinin baş organizatörü Mervemle!


BİZ :)




Yeni yıla da sevdiklerimizle birlikte girdik. Mert yoğun ama keyifli geçen İstanbul seyahatinin ardından Shanghai'ya yorgun döndü :)






Mert, Arda ve Emre


 Gecenin yakışıklıları :)


Dönüş yolunda...


2 yorum:

  1. Baba,oğul ve Göksucum sizlere sağlık,sıhhat,esenlik ve mutluluk dolu nice seneler diliyorum.Hep bu güzellikler içinde olun tek ama tek dileğim bu.Hepinizi çok,çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Haşocum. Biz de seni çok seviyoruz!!!!! :)))

    YanıtlaSil