12 Aralık 2011 Pazartesi

Iyi ki dogdun Mert!!!!!! :)

Daha dun gibi sanki hamileligim, korkularim, heyecanlarim, yeni bir dunyaya "annelige" adim atisim... Hepsi icimde atan o minik kalp icindi. O minicik kalp buyudu, 3 yasini doldurdu.

Mert yeni yasini arkadaslariyla birlikte kutlamak istedi. Bu yuzden arkadaslari Noel tatiline gitmeden erkenden yaptik partisini. Bu yil Thomas trenli pasta secti minik bey ve boylece partisinin temasini belirlemis oldu.

Cocuklara ve yetiskinlere sanat dersleri verilen Colorbox Art Center'da sabahin erken saatinde hazirliklara basladik. Arkadaslarinin gelisiyle Mert'in heyecani yerini sevinc cigliklarina birakti. 11 cocuk doyasiya eglendiler, resim yaptilar, tren maketi boyadilar, el kuklasi yaptilar. Hediyeleri hep birlikte actilar. Balon savasi yaptilar.

Yuzlerindeki gulumsemeler, dudaklarindan cikan kahkahalar onlari izleyen bizleri mest etti.
11 ates topunun fotograflarini cekmeye calismak pek de kolay olmadi.

Cok keyifli bir gunden, oglumuzun 3. yas gununden ozel kareler...


                                                             Biz :)


Hersey hazir arkadaslarimi bekliyorum!


Bunlar boyayacagimiz trenler :)


Burasida boya odamiz. Duvarlarda yine tren, yine tren!


Arkadaslarim geldi sonunda, resim yapiyoruz :)



Hediyelerimi birlikte actik 


Sonra cok aciktik, karnimizi doyurduk



Dogumgunu pastam "Thomas"


Mumu ilk ufleyiste sondurdum ;)


Birlikte pastami kestik. Ilk dilimi ben yedim :)


Annem ve babam :)


Arkadaslarimla pasta yedik




Resim yapmaya ve oynamaya devam!


Babamla birlikte tren maketi boyadik :)


Gunun en eglenceli kismi. Balon savasi!!!



Ben artik kocaman oldum. Tam 3 yasimdayim!

Sevgiler,

Mert

2 yorum:

  1. goksucum mertın yenı yasını kutluyor,saglık ve mutluluk dolu bır omur dılıyoruz..sevgıler...
    Gokten&Yuksel&Melıs&Selın SARIGÜL

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler tatlim. sevgiler :)))

    YanıtlaSil